вівторок, 8 листопада 2016 р.

ГОТУЄМО ДИТИНУ ДО ШКОЛИ


Як треба готувати дитину до школи
·         Підготовку треба розпочинати задовго до  народження дитини, прагнучи, щоб вагітність у мами перебігала без впливу несприятливих чинників.
·         Після народження дитини слід намагатися звести до мінімуму вплив несприятливих споминів, відомостей про стан хворого.
·         Турбуватися, щоб дитина добре адаптувалася до умов перебування в дитячому садку.
·         Знати особливості анатомо-фізіологічного та соціального розвитку дитини й відповідно до них висувати вимоги.
·         Створити належні умови в сім’ї для загального розвитку дитини.
·         Виявляти особливу любов і повагу до дитини.
·         Виявляти рівень сформованості компонентів шкільної зрілості дитини, своєчасно їх розвивати.
·         Постійно займатися інтелектуальним розвитком дитини.
·         Читати дитині казки, вірші, оповідання.
·         Вивчати з дитиною пісні, разом слухати музику й дивитися дитячі фільми.
·         Спонукати дитину займатися малюванням, ліпленням, аплікацією.
·         Хвалити дитину за успіхи.
·         Разом з дитиною відвідувати музеї, театр, зоопарк тощо.
·         Купувати іграшки, які сприяють інтелектуальному розвитку дитини.
·         Влаштовувати різноманітні ігри, учити дотримуватися правил гри.
·         Виховувати почуття терпимості, поваги, любові, милосердя, товаришування та інші.
·         Стежити за здоров’ям дитини, займатися  реабілітацією відхилень у здоров’ї.
·         Психологічно готувати дитину до школи, розкриваючи перед нею  радісний світ пізнання.
·         З’ясувати рівень функціональної зрілості дитини й визначитися щодо початку навчання в школі.

Як не треба діяти батькам, готуючи дитину до школи
Не пускати на  самоплив справу підготовки дитини до школи.
Не ігнорувати навчання дитини  читати, писати, рахувати.
  • Не підтримувати в дитини почуття заниженої самооцінки, комплексу неповноцінності.
  • Не підкреслювати інфантильність дитини, не намагатися, щоб вона постійно відчувала залежність від батьків.
  • Не треба постійно опікувати дитину, відбираючи в неї можливість виявляти самостійність.
  • Не бути байдужим до майбутнього шкільного життя дитини.

2 коментарі: